fbpx

טרמפולינה לחצר – שילוב של כושר ובילוי באוויר הפתוח

האם טרמפולינה תורמת לכושר הגופני? בוודאי!

תרומתה של טרמפולינה לכושר הגופני ולשרירי הרגל ידועה היטב: שרירי הרגל מתפתחים כתוצאה מאימון הקפיצות, ושימוש ממושך יכול לפתח כושר גופני הלכה למעשה, ממש כשם שריצה מפתחת זאת אם היא למרחקים ארוכים. וכמובן – טרמפולינה לחצר היא דרך נהדרת ליהנות תוך כדי האימון!
ב-BERG , טרמפולינה איכותית לחצרות הבתים שלכם מוצעת באיכות חסרת פשרות, כזו המשלבת בין בטיחות לבין אלסטיות, ומסופקת מתוך מבחר גדול בהתאמה אישית

איכות הקפיץ

זו השאלה הראשונה שצריכה להישאל: הקפיץ הוא בין הגורמים הראשונים במעלה אשר גורמים לטרמפולינה להיות משטח קפיצה איכותי. איכות זו צריכה להתבטא בשני פרמטרים חשובים:

  • על הקפיץ להיות חזק ועמיד, לא חשוף לחלודה, ולא חשוף לשברים גם אם המשקל המונח עליו רב מאד.
  • הפרמטר השני הוא פרמטר הגמישות. קפיץ המספק עמידות חסרת פשרות, אך נדרש כוח רב ברגליים שלכם על מנת להתרומם גבוה – אינו קפיץ איכותי, והוא עלול לגרום לבעיות מפרקים.

חברת BERG משווקת טרמפולינות לחצר המכילות רק קפיצי Goldspring+ – המשלבים עמידות וגמישות. הקפיצים מצופים אבץ, מה שמבטיח כי הם גם יישארו נקיים מחלודה.

הטרמפולינה הבטוחה ביותר בענף

טרמפולינת BERG אינה רק המוצר האיכותי ביותר מבחינת איכות הקפיצה, אלא גם המוצר הבטוח ביותר. הטרמפולינה מצוידת ברשת הגנה גבוהה, ובמשטח קפיצה חזק. הרכיבים הללו עמדו במבחנים מחמירים ביותר אשר דימו עומס יתר או נפילה. גם המוצרים הספציפיים שנלקחו למבחן יצאו ממנו שלמים, וללא כל נזק. דומו מצבים בהם גוף בעל משקל רב מתנגש ברשת ההגנה, או נמצא על גוף הטרמפולינה זמן רב ללא הרפיה.

טיפוח הכושר והשרירים באמצעות טרמפולינה

ניתן לטפח סיבולת לב ריאה אם מחליטים לקפוץ לזמן ידוע מראש. קפיצות רבות יוצרות מאמץ, והמשך קפיצה בזמן מאמץ הוא שמטפח סיבולת לב ריאה. כמובן שחשוב להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך על זמן קפיצה מבוקר ותוכנית מוסדרת. קחו בחשבון כי באמצעות שימוש נכון בטרמפולינה, ניתן לחזק את שרירי הרגליים, בייחוד את שריר התאומים שבתחתית כל רגל. חיזוק התאומים משפר את תנועת הרגל וגורם לה להיות מהירה וקלה יותר.

טרמפולינה לחצר יוצרת סביבת מגורים אטרקטיבית

גורמים חיצוניים אשר יגיעו לבקר בביתכם – החל מהחברים של הילדים, דרך משפחה וחברים ועד אתם בעצמכם, כולם יראו בחצר הבית שלכם כחצר אטרקטיבית ומזמינה – ולו רק משום שיש בחצר טרמפולינה איכותית. הנוכחות של טרמפולינה בחצר שלכם גם תעצים את המעגלים החברתיים של הילדים שלכם, וגם תיצור סביבת חוץ יוקרתית שתיצור עניין רב בחצר שלכם.

כמובן שחשוב מאד להקצות מראש שטח בו תונח הטרמפולינה, ובהתאם אליו – לרכוש טרמפולינה בעלת קוטר מתאים לחצר שלכם.

למידע נוסף על רכישת טרמפולינה, או לייעוץ בנושא – צרו קשר!

למידע נוסף על טרמפולינות ברג לחצו כאן!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות