fbpx

טרמפולינה – מחיר משתלם ובילוי לכל המשפחה

לטרמפולינה יתרונות רבים, אך לא ברור מה היא באמת – האם היא מתקן לאימון גופני? או לבידור והוואי לילדים ומבוגרים כאחד? התשובה היא שהטרמפולינה מספקת לנו צרכים רבים אשר תורמים רבות לבריאותנו ולמצב רוחנו.

פעולת הקפיצה עושה אותנו שמחים ומאושרים וגורמת לנו להתנתק מכל הסובב אותנו ולהתפרק בדיוק כמו שהגוף שלנו אוהב – להיות חופשי ומשוחרר. כשזה נוגע לטרמפולינה מחיר נמוך בד”כ מתבטא בגודל קטן, ולהפך. המחיר שלה לרוב תלוי בגודלה, אך מאחר והיא מגיעה במספר גדלים שיכולים להתאים לכל מקום בבית כדאי גם לשים לב לכך שלאיכות ישנה השפעה על המחיר גם כן, ולא נדיר יהיה למצוא טרמפולינה קטנה יותר במחיר גבוה יותר מאשר טרמפולינה אחרת, גדולה ממנה.

כיצד קובעים עבור טרמפולינה מחיר – ועל מה חשוב להקפיד בכל מחיר?

לכל טרמפולינה מחיר שונה. כפי שכבר כתבנו מעלה, המחיר שלה יהיה תלוי במשתנים רבים כמו איכות החומרים ממנה עשויה, עמידות החומרים וגודל.
אך על מה לשים דגש בזמן רכישת טרמפולינה? אם כבר החלטתם להשקיע בטרמפולינה מומלץ שתשימו דגש על מספר דברים שיצדיקו את מחיר הטרמפולינה שלכם:

מאמרים נוספים – טרמפולינות לכושר והנאה, טרמפולינה גדולה, טרמפולינה לחצר- שילוב של כושר ובילוי, טרמפולינה – מחיר משתלם, טרמפולינה בעידן המודרני, טרמפולינה לחצר, טרמפולינות, על טרמפולינות, על טרמפולינה לחצר

  • בדיקת בטיחות ואיכות – בדיקת עמידת בלחצים ועומסים על משטח הטרמפולינה לשם בדיקה כי הטרמפולינה תוכל בעתיד לעמוד בפני לחצים ועומסים כמו קפיצות חזקות ורבות לאורך זמן ממושך. ואסור שהמחיר יבוא על חשבון בדיקות ואיכות.
  • רשת הגנה איכותית – בדיקת הרשת בעומסים גבוהים והקפדה על נוכחות של רשת הגנה חיצונית המקנה סגירה הרמטית וביטחון מרבי. הבטיחות שלנו שווה כל מחיר!
  • קפיצים – הדבר המייחד את הטרמפולינה אשר עושה אותה לדבר המהנה ביותר הם הקפיצים שקיימים בה. הקפיץ אמור לספק לנו את עוצמת הקפיצה המושלמת ולא פחות חשוב את הביטחון הדרוש לנו בעת הקפיצה בטרמפולינה. הקפיץ חייב לעמוד בעומסים וגם לא ליצור עומס מסוכן על השרירים והמפרקים בגופנו. וכאן אסור להתפשר בשום מחיר.
  • חומרים – לרוב הטרמפולינה ממוקמת בחוץ בתנאי מזג אוויר שונים, לכן לתכונות החומר המרכיבים את הטרמפולינה חשיבות רבה בפני עמידות ושמירה על שימוש לאורך זמן רב. החומרים משפיעים על מחיר הטרמפולינה – והם המכתיבים את אורך חייה ואת כמות השימוש שתוכלו לעשות בה.
  • מבחן הקפיצה – זהו השלב האחרון והמהנה ביותר! לאחר שבדקתם את תקינות הטרמפולינה מכל היבט, בחנו את נפלאות הקפיצה שלכם על הטרמפולינה ובדקו האם זה משרת את הדרישות והצרכים שלכם – האם זה מתאים לנו לספורט שרצינו לעשות? או לסתם הנאה ולקפיצות גבוהות במיוחד? מחיר מסוים אינו מבטיח קפיצות גבוהות! אך מחיר נכון מבטיח הנאות בטוחות לאורך זמן.

האם לכל טרמפולינה מחיר המצדיק את עצמו?

כאשר אתם מחליטים לבצע השקעה חד פעמית בטרמפולינה- מומלץ שתלכו על האיכותי ביותר! טרמפולינה אשר תשרת אתכם לאורך שנים רבות. מחירה של טרמפולינה תלוי מאוד בגודלה מאחר וטרמפולינה יכולה להגיע בכמה גדלים אשר ישרתו כל אחד. בחברת BERG תוכלו למצוא טרמפולינה במחירים שונים המתאימים לכל כיס – וכולן באיכות מושלמת!
חושבים שהבית שלכם צריך קצת שינוי בשגרת היום יום עם טרמפולינה שתיצור סביבה מאושרת ותוססת? מחפשים את הטרמפולינה המושלמת עבורכם? BERGישראל פורסת בפניכם את הטרמפולינות האיכותיות ביותר בעולם במחירים אטרקטיביים במיוחד בשילוב מוצר איכותי ושירות מנצח.

להזמנות ולפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותכם במספר 03-9170555.

למידע נוסף על טרמפולינות ברג לחצו כאן!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות