fbpx

מכוניות לילדים

אם גם אתם מעוניינים לקנות לילדים שלכם מכוניות איכותיות ממותג בינלאומי אמין, בטיחותי ומהנה במיוחד, מיד נסביר לכם על המאפיינים הכלליים כך שתדעו כיצד לבחור את המכונית לילד או לילדה שלכם בצורה מיטבית.
לכל התוהה – אין מדובר בסתם מכוניות צעצוע, אלא במכוניות שבהן הילדים יוכלו לנהוג בזמן אמת. ההנעה היא באמצעות פדלים מה שיוצר גם בטיחות וגם מאמץ ספורטיבי מסוים להנעת המכונית, אשר כה נדרש לילדים קטנים בתחילת דרכם.

מכוניות לילדים בגילאי 3-8

בסדרות מכוניות אלו ניתן למצוא גם מכוניות שהן לגיל הרך פר-אקסלנס: 2-5 שנים, וגם מכוניות לילדים גדולים יותר בגילאי 5-8.

למגוון מכוניות פדלים לחצו כאן

להזמנות ומידע נוסף אודות מוצרי חברת ברג לחצו כאן

כך, למשל, בדגם BERG BUZZY הצהבהב, במידות 83 ס”מ אורך, 49 ס”מ רוחב, 50 ס”מ גובה, ובמשקל 7 ק”ג בלבד, מתאפשרת נסיעה איכותית במיוחד עבור פעוטות – גם קטנים במיוחד. הגלגלים עשויים מגומי ולא מפלסטיק, מה שמאפשר נסיעה חלקה ואיכותית ללא רעשים מהגלגלים.


לעומת זאת, דגם BUDDY FENDT מתאים לילדי הגילאים הגדולים יותר עד גיל 8. נתונים: 110x65x63 ס”מ, ובמשקל 18 ק”ג. הצמיגים נראים מחוספסים יותר, בעלי מראה המזכיר רכב של ממש ולא בצורה חלקה כמו דגם ה-BERG BUZZY. בנוסף, מכוניות לילדים מדגם זה מצוידות במנגנון BFR לשינוי כיוון הנסיעה ועצירה ללא עזיבת הפדלים.

מכוניות לילדים בגילאי 4-12

מכוניות אלו מכילות מספר דגמים אשר השוני בינם לבין הדגמים מהפסקה הקודמת מתבטא בגודל, ברוחב ואיכות הצמיגים, ובאפשרויות האקסטרים השונות שניתן לבצע איתם: נסיעה בהטיה מהירה, נסיעת שטח, וכו’. כך, למשל בדגם ג’יפ אדבנצ’ר (הרפתקאה של ג’יפ) ניתן ליהנות מצמיגים גדולים מאד, המעוצבים ממש כמו צמיגי ג’יפ לנסיעה בשטח, ובדגם SPORT ניתן לבצע סיבובים חדים ללא חשש. שני הדגמים מצוידים במנגנון BFR לשינוי כיוון התנועה ללא עזיבת הפדלים.

רכישת מכוניות לילדים הטובות בשוק

רכישת המכוניות מומלצת ביותר ב-BERG ישראל, המשווקת המורשית של המותג ההולנדי המוביל. אצלנו, תוכלו לצפות בדגמים השונים, ולרכוש גם עבור הילדים שלכם את מכונית החלומות שלהם, שתאפשר להם להרגיש ממש כמו גדולים – ועדיין לזכות בחוויית ילדות נהדרת שיקחו עמם לכל החיים!
לפרטים נוספים על מכוניות לילדים הקליקו לאתר המכוניות של BERG ישראל!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות