fbpx

טרמפולינה והתפתחות הילד

מהי הדרך הנכונה לפתח אצל הילדים הרגלי יציבה נכונים, כוח, סיבולת שריר, סיבולת לב ריאה ושעות רבות של הנאה, לאורך שנים אין ספור של חוויות ילדות בלתי נשכחות? אם יש לכם חצר – טרמפולינה לחצר שלכם היא הדרך האידיאלית להקנות לילדים כל זאת – ועוד!
משטח קפיצה כמו טרמפולינה לחצר מהווה מתנה בלתי נשכחת מכם לילדים שלכם, גם בעת שהם מתבגרים. המתנה גם מספקת להם כייף בלתי נדלה, וגם מסוגלת להביא אותם לכושר שיא ברמה של ילדים המשחקים בנבחרות ספורט לנוער. קפיצה בטרמפולינה מאפשרת לילדים לפתח באופן מידי את שרירי הרגליים, לגרום לתנועת רגל קלילה כנוצה גם כשהם מחוץ לטרמפולינה, ולפתח סיבולת לב ריאה – כלומר את הכושר שלהם לספוג מאמץ רב לפרק זמן ממושך.
על מנת לממש את השאיפות הללו הלכה למעשה, נדרש מוצר איכותי, אשר איכותו מוגנת בתווי תקן מובילים. טרמפולינה לחצר מדגם BERG FAVORIT תוצרת ברג תספק זאת עבורכם באופן מושלם!

טרמפולינה לחצר המעוגנת בתווי תקן

הטרמפולינה מצוידת בתווי תקן הולנדיים וכלל אירופאים לאבטחת איכות. התווים מאשרים כי מדובר במוצר הקפיצה הבטוח ביותר, ולא בכדי: המוצר עטוף ברשת הגנה המיתמרת לגובה 1.9 מטר. הרשת אינה רק גבוהה היא גם חזקה, וגם אינה בולמת בחוזקה את הנפגש איתה: נוצר מגע מינימלי בלבד, אשר דואג להחזיר את הקופץ אל משטח הקפיצה ללא שימוש בכוח רב. בנוסף, הקפיץ האחראי על פעולתה של הטרמפולינה הוא מדגם Goldspring+, הקפיץ היחיד שמספק גם עמידות רבה למשקל, וגם קפיצה גמישה וקלה.

נתוני הטרמפולינה

הטרמפולינה מצוידת בסולם טיפוס המאפשר גישה נוחה אל חלקה הפנימי כאשר בנוסף לכך, ניתן לרכוש דגמים לפי קוטר מעגל הקפיצה. מומלץ לעשות זאת בהתאם לצרכים שלכם: אם תבקשו להשאיר בחצר מקום רב לפעילויות נוספות – למשל להצבת פינת קפה סמוכה, בריכה או צעצועים נוספים, מוטב לרכוש דגם קטן. אם ברצונכם ליצור משטח קפיצה מרובה משתתפים – יש עדיפות כמובן לדגם גדול. טרמפולינה לחצר ניתנת לרכישה בגדלים 2.7 מ’, 3.3 מ’, 3.8 מ’, או 4.3 מ’ – כך שבכל מקרה – אתם מכוסים!

לכל הפרטים על טרמפולינה לחצר תוצרת BERG נא ללחוץ כאן!

למידע נוסף על רכישת טרמפולינה, או לייעוץ בנושא – צרו קשר!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות
לקוחות יקרים, בחול המועד המשרד סגור, מערכת ההזמנות באתר זמינה כרגיל. ניתן לשלוח הודעות ווצאפ ונשתדל לענות בהקדם ככל שניתן, בברכת חג שמח צוות ברג.
This is default text for notification bar