fbpx

טרמפולינה גדולה – הנאה גדולה עוד יותר!

כולנו זוכרים עוד מהילדות את הרגעים בהם קפצנו על טרמפולינות גדולות והרגשנו שמחים ומשוחררים. לקפוץ על טרמפולינה גדולה זה לא רק מהנה ונחמד כאשר בא לנו להשתולל לפעמים אלא הקפיצה בטרמפולינה תורמת לגוף שלנו רבות: החל משיפור מצב רוח שגורם לגופנו להתנער קצת ולחזור לחיים, דרך השפעה נפשית המאפשרת לנו להיכנס למצב של שלווה ורגיעה ועד למצב בו אנו מבצעים פעילות גופנית שתורמת לכושר הגופני שלנו.

בימינו יש טרמפולינות מיוחדות ומותאמות במיוחד לילדים ולמבוגרים וכל אחד ובכל גיל יכול להרשות לעצמו לקפץ בדיוק כמו הקטנים. כשמדובר בטרמפולינה גדולה מספיק, ניתן סתם לקפוץ בשביל ההרגשה הטובה וניתן לקפוץ תוך כדי ביצוע תרגילים המשפרים פלאים את הכושר הגופני. אז אם אתם עצלנים ולא חובבים ספורט במיוחד אך מאוד חשוב לכם לשמור על כושר- טרמפולינה גדולה יכולה להיות פתרון אולטימטיבי עבורכם!

 לקפץ על טרמפולינה גדולה- נפש בריאה בגוף בריא.

קפיצה על טרמפולינה יכולה להיות מעין תרפיה לגוף ולעזור לכם להשתחרר ממתחים ולחצים בסוף כל יום.

לאחר הקפיצה אנו נוכל לחוש בתחושת שחרור והקלה כאלו הקפיצה ניערה מאתנו את כל המתחים שצברנו במהלך היום בעבודה או בסדר יומנו השגרתי.

לאור עובדה זו, תרומת הפעולה בקפיצה על טרמפולינה היא רבה לבריאותנו מאחר ואנו נעשים רגועים יותר ופחות מתוחים, דבר העוזר לגוף שלנו לשמור על עצמו בריא וחזק יותר.

תוך כדי ההנאה, אנו לומדים לשמור על כושר ויכולים לשלב בקפיצה תרגילים שונים שיכולים לעבוד על אזורים שונים בגוף כמו בטן או רגליים – ומתפתחים עוד ועוד.

טרמפולינה גדולה לחיים בריאים ומאושרים יותר.

באופן טבעי כאשר יש טרמפולינה בבית, האווירה נעשית לשמחה ונעימה יותר מהסיבה שתמיד יהיה מי שיקפץ על הטרמפולינה ויגרום לאחרים להצטרף וליהנות. טרמפולינה גדולה בבית יכולה להיות שינוי מרענן ופריט לא שגרתי שיגרום לכולם לחייך יותר.

אתם מעוניינים לרכוש טרמפולינה גדולה לבית? רוצים שינוי מרענן שיגרום לכולם לקפץ משמחה ולהיות בכושר?

אתם יכולים לפנות ממש כעת לחברת BERG ולהתרשם מטרמפולינות מרהיבות לחצר שיגרמו לכל בני המשפחה ליהנות מטרמפולינה איכותית.

להזמנות או לכל שאלה הנכם מוזמנים להתקשר למספר 03-9170555 ולרכוש את הטרמפולינה המושלמת עבור המשפחה שלכם!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות