fbpx

הוציאו החוצה את הנינג’ה שבכם עם טרמפולינה ביתית – וואלה

תקופת הקורונה הביאה עימה עדנה מחודשת לטרמפולינות שיותר ויותר אנשים מגלים מחדש את מגוון האימונים והפעילויות שניתן לבצע בעזרתה.
הכירו את החברה שמייבאת את הטרמפולינות האיכותיות והבטיחותיות ביותר

שילוב מעניין בין תוכנית כושר סוחפת בפריים טיים לבין תקופה שבה אנשים סגורים בבתים הביא לעלייה משמעותית בביקוש למכשירים לכושר ביתי ובעיקר טרמפולינות. מדובר באביזר שזוכה לעדנה רבה כיום עם הגילויים הרבים אודות מה שאפשר לעשות איתו והרבגוניות שהוא מביא לכל בית ולכל משפחה.

הטרמפולינה לא מיועדת רק לילדים ויש לא מעט אנשים בוגרים שנהנים מהקפיצה ומציבים לעצמם אתגרים פיזיים מעניינים ומורכבים. ברגע שמתחילים לקפוץ אין ספק שהתחושה ממכרת ולכן חשוב להכיר את הסוגים השונים ולמצוא את אנשי המקצוע המתאימים להתייעץ איתם על בחירה מושלמת של טרמפולינה לבית. הכירו את “טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ” ואת הטרמפולינות האיכותיות ביותר בישראל.

טרמפולינה מתוצרת ברג – כשרוצים איכות גבוהה בלי להתפשר

במכשיר כושר כמו טרמפולינה אין ספק שחשוב לשים לב לבחירה. מזל שיש אנשי מקצוע כמו גיא כהן, הבעלים של “טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ”, שמייבא לארץ את הטרמפולינות האיכותיות ביותר של חברת “ברג” ההולנדית, טרמפולינות במגוון רחב של דגמים וסוגים מחברה מובילה, מוכרת ומבוקשת בכל רחבי העולם. חברת טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ היא היבואנית הרשמית היחידה של ברג בארץ והיא בוחרת להיות כזו כי היא לא מתפשרת על איכות ורמה גבוהה של מוצרים עבור הלקוחות שלה.

בחברה תמצאו טרמפולינות עגולות בקטרים שונים, מלבניות ואובליות שמתאימות למרפסת לגינה ולכל מקום שתבחרו, וכמובן את כל הידע המקצועי שדרוש כדי להגיע למסקנה איזו טרמפולינה תהיה הכי נכונה ומתאימה עבור כל אחד. חברת טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ שולחת את הטרמפולינות במשלוחים עד הבית לכל רחבי הארץ, לצדן תקבלו הוראות והנחיות להתקנה עצמית פשוטה ולשמירה על כללי בטיחות .

“לקנות טרמפולינה ממפעל בסין, ללא מהנדס שעובד על שיפור המוצר”, מסביר גיא, “זו טעות. אין לך אחריות על המוצר. אנחנו נותנים שירות ואחריות כל זמן שהלקוח מחזיק בטרמפולינה של ברג. בין שנתיים לחמש שנים אחריות, בהתאם לחלק המדובר בטרמפולינה. ולא סתם אנחנו מקבלים פידבקים מלקוחות שמצהירים שזה המוצר הטוב ביותר שהם קנו אי פעם”.

ילדה יוצאת מטרמפולינה עם רשת וסולם

שילוב חשוב של איכות ושירות

לא סתם בחרה חברת טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ להתמקד בטרמפולינות ואביזרים נוספים של חברת ברג. החברה מאמינה באיכות גבוהה, במוצרים מעולים ובשירות הכי טוב שאפשר לתת ללקוח. חברת טרמפולינה ייבוא ושיווק עובדת בצמוד לחברת ברג ההולנדית כבר קרוב ל-12 שנה, כאשר עבור ברג, השוק הישראלי הוא שוק נחשב ונחשק.

“כבר זמן רב שהצרכן הישראלי לא מחפש רק מחיר טוב, אלא גם ערך במוצר שהוא רוכש”, מסביר גיא. “חברת ברג מעריכה את השוק הישראלי כשחקן מרכזי והם באמת נענים לכל דרישה ובקשה שלנו, משנים ומשפרים כדי להתאים לצרכן הישראלי”. באופן שנחשב נדיר בעולם העסקים – גיא מאמין בכל ליבו במוצר שהוא מוכר; הוא מכיר את הטרמפולינות עד הבורג האחרון שלהן, הוא מאמין באיכות של חברה הולנדית מובילה וכשלקוח עוזב את החנות עם הטרמפולינה שהוא בחר – גיא מתמלא בשמחה אמיתית; הוא יודע שהלקוח הזה יקבל ממנו כל מענה מקצועי שיידרש לו והוא שמח לדעת שהטרמפולינה תחזיק מעמד ותהיה בשימוש של כל ילדי המשפחה, מהבכור לצעיר, ותהווה מוקד להנאה וספורט גם עבור המבוגרים יותר.

חברת טרמפולינה מציעה גם מגוון רחב של מוצרים נוספים, מלבד טרמפולינות, כגון קורקינטים, בימבות ומכוניות פדלים לכל גיל, אבני טיפוס, מתקני נינג’ה ביתיים, נדנדות ומתקני חצר ועוד שלל מוצרים שנועדו לעודד פעילות גופנית מהנה אצל הדור הצעיר.

ומה בנוגע לבטיחות?

כשלקוח רוכש טרמפולינה של ברג, הוא יודע שהבטיחות היא הערך הראשון והחשוב ביותר שהוא מקבל. צוות “טרמפולינה” נותן ללקוח את כל ההדרכה וההסברים איך לקפוץ בטרמפולינה, מה מותר לעשות וממה עדיף להימנע וכמובן שנשאר קו פתוח בין הצוות לבין הלקוח, בעיקר כשזה מגיע לבטיחות.

“הרבה אנשים לא יודעים כי לפי הוראות הבטיחות יש לעלות על טרמפולינה אחד אחד”, מסביר גיא. “אנחנו יודעים שיש לא מעט לקוחות שלא מקפידים על זה לכן אנו ממליצים לכל הפחות לא להעלות גילאים שונים ביחד, כלומר לא להעלות ילד עם מבוגר, או ילד גדול עם ילד קטן. הילד הגדול יכול להקפיץ את הקטן כך שהוא עשוי לסכן אותו. עם זאת, חשוב לומר כי ברג בנו את מגני הקפיצים מאד עבים וחזקים, והם מגיעים עם שנתיים אחריות, כך שגם אם עולה ילד אחד, יש מקום לילד נוסף לשבת בתוך הטרמפולינה, אם הוא מתעייף, ואם הוא רוצה וצריך לעצור”.

כפי שניתן להבין בקלות, גיא הוא האדם המתאים לשאול כל שאלה שמתעוררת בכל תחום הטרמפולינות, ועבורו, אין שמחה גדולה יותר מלדעת שהוא מכר טרמפולינה שנמצאת בשימוש יומיומי, רצוף, ומהנה אצל הלקוח ומשפחתו.

טרמפולינה יבוא ושיווק בע”מ

למעבר לכתבה המלאה לחצו כאן

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

נגישות