fbpx

מכוניות פדלים לכביש ולשטח

ברוכים הבאים לעולם חדש – עולם שלם של מכוניות פדלים שיהפכו כל ילד – לספורטאי מצטיין וכל הורה – למורה גאה לנהיגה! מכוניות אלו משמשות כצעצועים בלתי נשכחים לילד שלכם, ומותאמות על פי גילו.
ניתן לרכוש מכוניות פדלים עם הילוכים, מכוניות פדלים המיועדות לנסיעה בבוץ ובתנאי שטח, ואף לרכוש אביזרים נלווים למכוניות קיימות. מכוניות פדלים מתחלקות בין סוגים שונים של דגמים. נביא לפניכם מספר דגמים, עליהם נספק פרטים טכניים ועיצוביים, אשר יאפשרו לכם לקבל החלטה כדאית בדבר רכישת מכונית פדלים המתאימה לילדכם באופן מושלם (ואולי תמצאו גם דגם עבורכם).

erg Jeep Adventure

מכוניות פדלים מדגם זה הן באורך 124 ס”מ, מעוצבות בצבעים שחור, וחום כהה. הכיתוב JEEP בלוגו של הג’יפ המקורי מתנוסס על המכונית, והיא בעלת משקל 27 ק”ג. מתאימה לילדים  בגילאי 4-12. המכונית מצוידת במנגנון BFR מתקדם המאפשר נסיעה קדימה, עצירה ונסיעה אחורה ללא עזיבת הפדלים. הצמיגים הם צמיגי שטח גדולים, המיועדים לנסיעה בתנאים קשים, כולל בבוץ. ישנו וו תפוח לגרירה מאחורי המכונית, וגלגל רזרבי באחורי מושב הנהג.

מכוניות פדלים Ferarri

מכוניות פדלים אשר בחלקן הקדמי מופיע הלוגו של חברת פרארי. מידות הדגם: אורך – 133 ס”מ, רוחב – 79 ס”מ, גובה – 80 ס”מ, משקל – 40 ק”ג.
הדגם מתאים לילדים מעל לגיל 5 ובשונה מהג’יפ אדוונצ’ר זהו אינו רכב שטח, אך הוא מורכב על גבי צמיגים חזקים וגדולים המיועדים לנסיעת מרחקים גדולים בשטח בנוי. צבע המכונית – אדום.

מכונית ברג קומפקט ספורט BFR

מכונית עם מנגנון BFR לנסיעה קדמית, עצירה ונסיעה אחורית ללא עזיבת הפדלים. המכונית מכילה מושב נהג והגה מתכווננים, וצמיגיה מיועדים גם לביצוע פניות חדות במיוחד. הרכב הוא רכב אשר חוויית האקסטרים מאד בולטת בו, וזה נדיר למצוא ברכב פדלים.
הגאונות שבשילוב רכב ילדים המונע באמצעות פדלים, עם חוויית הנסיעה המהירה והנועזת יוצר התעניינות בקרב הורים וילדים רבים במוצר הנחשק. צבע: כחול.

רכישת מכוניות פדלים

BERG ישראל מתמחים בשיווק מכוניות פדלים מכל הסוגים. ניתן לפנות כבר כעת למחלקת מכוניות פדלים על מנת להתרשם מהדגמים ולהתעניין ברכישת אלו המתאימים לילדיכם – המומחים שלנו ממתינים לייעץ לכם. צרו קשר בטלפון 03-9170555!
הקליקו כאן לצפייה בדגמי מכוניות פדלים המובילים בשוק! לצפייה בדגמי מכוניות פדלים המובילים בשוק!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות
לקוחות יקרים, בחול המועד המשרד סגור, מערכת ההזמנות באתר זמינה כרגיל. ניתן לשלוח הודעות ווצאפ ונשתדל לענות בהקדם ככל שניתן, בברכת חג שמח צוות ברג.
This is default text for notification bar