fbpx

טרמפולינה לחצר ולגינה

טרמפולינה לחצר או לגינה שימשה מאז ומעולם משפחות עם ילדים, שהשתמשו במוצר לפיתוח הכושר הגופני, ושרירי הרגליים של הילדים. עם טרמפולינה לחצר תוצרתBERG ניתן לממש זאת ביעילות ובקלות, בשל שימוש ברכיבי האיכות שלא קיימים אצל המתחרים והרכבה ברמה שתרגיע אתכם כי כל העושים שימוש בטרמפולינה שבחצר שלכם – עושים זאת בבטחה.
ואם זה לא מספיק, אזי בנוסף להקפדה הטבעית על נושא הבטיחות, מצוידת ברג בתו תקן אירופאי לבטיחות וגהות, מה שמבטיח מוצר בטוח במאת האחוזים.

טרמפולינה לגינה ולחצר עם רשת הגנה

טרמפולינה אינה רק משתח. הטרמפולינה לחצר מתוצרת ברג מכילה רשת הגנה אשר מיתמרת לגובה רב של מטרים ספורים. רשת ההגנה אינה רק גבוהה, היא גם חזקה מאד. במבחני הריסוק שנערכו לטרמפולינה כבר הפגישו בין הרשת לבין משקלים כבדים של מעל 500 ק”ג והיא עמדה בעומס ובלמה את נפילתם. בפועל, רשת זו  נחשבת לרשת עדינה שבולמת במינימום מגע, ללא כאבים.

קפיץ טרמפולינה גמיש וחזק במיוחד

זהו הקפיץ היחיד בעולם שגם מאפשר קפיצה גבוהה ללא הפעלת מאמץ שריר-רגל רב, וגם הנו עמיד, חזק ונועד לשאת משקלים של 50+ ק”ג. טרמפולינה לגינה או לחצר תוצרת BERG דגם BERG FAVORIT מצוידת בקפיץ Goldspring+ – קפיץ שעשוי כולו מאבץ, אינו מחליד, ומאפשר עמידות לפרק זמן גבוה ביותר, כך שתוכלו ליהנות מהטרמפולינה שהצבתם בחצר למשך שנים רבות בלי לגרור אותה פנימה כדי להגן עליה מפגעי מזג האוויר.

בחירת טרמפולינה לחצר בהתאם לגודל המבוקש

היתרון הנוסף – אין נוסח אחיד לגודל. היצרן ההולנדי חשב על כל סוגי הלקוחות – החל מאלו שרוכשים את המוצר לריבוי קופצים, ועד אלו שרוכשים אותו כאייטם נוסף לבידורם האישי בחצר הפרטית, אשר יאפשר גם מקום פנוי בחצר וגם אזור קפיצה מאובטח. על כן, ניתן לרכוש טרמפולינה לחצר בהתאמה אישית בקוטר 2.7-4.3 מטרים. את ההתאמה ניתן לבצע באתר BERG ולבחור בדגם שיתאים בדיוק למידות החצר שלכם, ולצרכים שלכם מן המוצר.

בריאות הילד, ופיתוח כושר גופני

טרמפולינה לחצר מפתחת לאין שעור את רמת כושרו הגופני של הילד, מחזקת את שריר התאומים שבחלק האחורי של הרגל, ובונה לו סיבולת לב ריאה ברמה מכובדת ביחס לשכבת גילו. ואם אתם מעוניינים במידע נוסף על טרמפולינה לגינה או לחצר – אל תהססו לפנות אלינו ליעוץ –  היכנסו לאתר כעת!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות
לקוחות יקרים, בחול המועד המשרד סגור, מערכת ההזמנות באתר זמינה כרגיל. ניתן לשלוח הודעות ווצאפ ונשתדל לענות בהקדם ככל שניתן, בברכת חג שמח צוות ברג.
This is default text for notification bar