fbpx

טרמפולינות ביתיות וחשיבותן בעידן המודרני

להעידן המודרני, אשר ייזכר לדורות כעידן המידע בו התלות במחשבים וטלפונים ניידים גדלה, מכיל לא מעט סיכונים, לצד היתרונות הרבים שבצדו. הסיכון המוחשי ביותר הוא הזנחת הכושר הגופני ואפילו הצורך בתנועה יומיומית בסיסית. ישיבה ממושכת מול המחשב, או כל אביזר אחר עלולה ליצור בעיות כמו רגליים רדומות, אשר יכולות להתפתח לקשיים שגרתיים בתנועה. על מנת להימנע מכך יש צורך לבצע פעילות יומיומית בתנועה. טרמפולינות מאפשרות לכם לענות בדיוק על צורך זה תוך הנאה רצופה מהפעילות, וגם לשפר את הכושר הגופני שלכם לאין ערוך.

הטרמפולינה כאמצעי תנועה וספורט

טרמפולינות מחזקות באופן מיידי את שרירי הרגליים שלכם, בדגש על הרגל התחתונה ושרירי התאומים. הטרמפולינות מפתחות את הסיבולת לב ריאה שלכם במידה ואתם משתמשים בהן לזמן ארוך בכל פעם שתבלו עליהן, רק שימו דגש על קבלת הנחייה ממאמן כושר מוסמך. שילוב זה של פיתוח הכושר הגופני ועיצוב שרירי הרגליים מהווה זרז עבור לקוחות רבים המתעניינים באפשרות לשלב טרמפולינות בחצרות הבתים שלהם.אך על מה לשים דגש בזמן רכישת טרמפולינה? אם כבר החלטתם להשקיע בטרמפולינה מומלץ שתשימו דגש על מספר דברים שיצדיקו את מחיר הטרמפולינה שלכם:

טרמפולינות איכותיות ובטוחות לשימוש

חשוב, כמובן, לבחור בטרמפולינה בעלת איכויות מיוחדות, אשר תהיה בטוחה לשימוש. יש לוודא כי הקפיצים של הטרמפולינה משלבים בין חוזק ועמידות לבין גמישות, שכן חוסר עמידות גורם לחלודה או לנזק לקפיצים. חוסר גמישות מאלץ אתכם להפעיל כוח רב מדי ברגליים על מנת לקפוץ. שילוב של השניים הוא שנדרש בטרמפולינה אטרקטיבית.

בנוסף, יש צורך במנגנוני בטיחות כמו רשת הגנה מנפילה בגובה, בדיקות בטיחות למשטח הקפיצה ועוד. הטרמפולינות של BERG מכילות בדיוק את הנתונים הללו. הטרמפולינות הללו, אשר עמדו במבחני ריסוק והדמיה מכל הסוגים, יספקו גם מנגנון קפיצה איכותי וגם בטיחות תוך כדי התעמלות.

לקוחות מספרים

לקוחות רבים אשר סבלו מבעיות אורטופדיות ברגליים מעידים כי מאז נכנסו טרמפולינות BERG לחצרות בתיהם חל שיפור משמעותי במצבם. כך, למשל, מעיד לקוח אשר סבל תקופה ארוכה מכאבים ברגל העליונה. צעדי הליכתו נעשו קטנים והכאב הלך והחמיר. האורטופד הנחה אותו למצוא פתרון מיידי לטיפוח הכושר והתנועה, וצייד אותו בתרופה להרגעת הכאב. מאז הציב הלקוח את הטרמפולינה בביתו, חל שיפור במצבו והכאב לא חזר עוד.

לימים, נודע כי הלקוח עסק בעבודה משרדית למשך שעות רבות, והודות לפעילות הגופנית שהחל לבצע הוא יכול להמשיך בה גם היום מבלי שתופעת הלוואי מתרחשת שוב.
זו יכולה להיות גם ההזדמנות שלך לשמור על כושר ולהימנע מניוון וקשיים בתנועה!
להזמנות ולפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותכם במספר 03-9170555.

למידע נוסף על טרמפולינות ברג לחצו כאן!

יש לך שאלה?
אנחנו פה

מי אנחנו...

לשחק זה כייף! לשחק בחוץ זה הכי כייף.
חברת ” צעצועי ברג – Berg Toys ” מהולנד התחילה כאשר נער בן 15 החליט להגשים את חלום ילדותו, כמו ילדים רבים גם הוא חלם על מכונית משלו, הוא החליט להפסיק לחלום ולבנות אחת. אחרי שעות ארוכות של תכנון בניה והרכבה הוא בנה את המכונית הראשונה שלו.

המכונית הזו הייתה הצלחה כל כך גדולה בין הילדים ובמהרה הוא בנה עוד שני מכוניות וההמשך כמו שאומרים הוא היסטוריה.
אני הייתי כל כך צעיר כשבניתי את המכונית הראשונה שלי, לא היה לי מוסג שאני “הנק ואן דן ברג” אהיה יום אחד מנהל ובעלים של חברת צעצועים בין לאומית המוכרת ב 40 מדינות ברחבי העולם
אחרי 20 שנה אני עדיין בונה מכוניות לילדים וזוכה ליראות אותם נהנים ממגוון המוצרים שלנו.

בנוסף למכוניות הפדלים “ברג טוייס” מיצירת מגוון מוצרים רחב כגון: טרמפולינות, קורקינטים, עגלות ועוד מוצרים רבים אשר זוכים לשבחים רבים בעולם.

” Berg Toys ” צמחה מחלומו של נער אחד, והיום היא החברה המובילה בעולם ליצור משחקים וצעצועים לחצר. ילדים מכל העולם נהנים במשך שנים ממוצרי החברה.

יש לך שאלה? נשמח לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות
לקוחות יקרים, בחול המועד המשרד סגור, מערכת ההזמנות באתר זמינה כרגיל. ניתן לשלוח הודעות ווצאפ ונשתדל לענות בהקדם ככל שניתן, בברכת חג שמח צוות ברג.
This is default text for notification bar